Vaya con tioz body { scrollbar-face-color: #938f6a; scrollbar-highlight-color: #938f6a; scrollbar-3dlight-color: #938f6a; scrollbar-darkshadow-color: #000000; scrollbar-shadow-color: #000000; scrollbar-arrow-color: #000000; scrollbar-track-color: #938f6a;

Stuff

de sven: des isch ma so einer, ohne wurmfortsatz^^.....ja aba er isch voll luschdig un gut in de schul

thäderle: danke dass mir bei meiner hp hilfsch!!

jo er isch voll geil^^.....der had ma scho so einiges an der hp un in andre sache am pc gholfe....

de david: mid ihm spiele ma ofd streethockey, un labern scheise^^ er kann voll gut schlittschuhfahre un .....ja

kegga: also de kegga die heise sau :D isch voll geil, der isch imma (faschd) voll gut drauf un isch luschdig´....des wars au scho

stengel: ja em....mir sin hald wedda kumblz un...ja^^...er isch hald voll geil drauf un mid dem erlebt ma imma luschdige sache (penny :D:D)

sebi k.: also de sebi....hm...mid dem mach ich ned soo viel aba wenn ich was mid ihm mach isch s luschdig....("ES" gugge un adnn de kegga auslache weil a ned auf s klo will :D)

 maddin: der isch böhs geil drauf...rauchd zwar, findets aba selba scheise... :P (sehr logisch^^) mid dem kann ma au voll gud rede...ja...aba s gibd hald au ned so gude sache an ihm.. leida...

vici: wie geil ist das denn?!? sein lieblingsspruch denk ich mal :P isch voll luschdig drauf voll der gude kumbel vom sebi un von mir au^^...ja des wars eig

simon: er isch sauluschdig un er machd als voll den scheis mid (hosezieher beim spuggy^^) jo un er isch n guter kumpel

milli:sie isch hald voll hübsch (denkds zwar ned aba des isch bei alle so^^) sie isch hald voll die gute freundin un ma kann gut mid ihr rede ....vol ok hald :P hdgggggdl PS: sie isch mim dani zamme un sie heirate mal un bekmme zwillinge!!!

d franzi: sie kann hald voll gut turne un lachd viel. sie isch meischdens gut drauf un siehd gut aus....ja des wars eig.....hdggggdl

loui: machd mich imma dumm an, aba wenn se mal ned dumm rummachd isch se eig ok

 

d lui: sie isch au voll hübsch!......voll luschdig un imma gut drauf (faschd hald^^) sie machd nur scheise^^ un mid ihr kann ma au voll gut rede.....hdgggggdl

d katja: sie siehd au voll gut aus, isch eine von meine beschde freunde un,..ja sie isch hald voll cool . hdgggggdl

...........des ware se alle

neneeeeeee

da fehle noch e paar

de manu: des isch so einer^^.......er isch hald voll cool un ma kann au mid ihm spass habe......un mkir vertrage uns eeeendlich wedda! :D

dani: de dani isch hald au luschdig un mid ihm kann ma gut rede.....un sein kumpel de nicki kann gut kicke (video sebi)^^

sebi:....er isch voll cool un had 2 geile auge :-P....mehr gibds da ned zu sage

...............des ware aba glaub alle.....wen ich vergesse hab, melde......

 

}

Übersicht

Startseite
Über...
Gästebuch
Kontakt


Zusatzseiten

lieblingssportmarke^^
die goldenen regeln
mein ABC^^
umfrage...
so teschds üba mich^^
Deutschland-videos
kalorientabelle^^
meine klass
freunde
songtexte
sprüche
hobbys un.....alles hald


Links

Thäda

Design Host

Gratis bloggen bei
myblog.de